Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Cezary Golubiewski (cezaryg_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 06 Sep 1997 - 23:35:08 MET DST

> Nie kupuj Zooma. Sam mam Ten modem tylko w ver. zew. 28.800.
> Wszystkie mają podstawową wadę - są powolne jak żółw. Reklamy
> zachwalają je że są doskonałe na polskie linie - gówno prawda. Radzę
> nie oszczędzać na modemie bo później zemści się to na TOBIE w postaci
> BARDZO DUŻYCH rachunków telefonicznych. Nie kupuj modemu wew. bo są
> duże problemy z konfiguracją.

Witam.
Posiadam ZOOM V.34 bis 33600 internal i bardzo sobie chwalę /może taki
egzemplarz? /
Jeżeli chodzi o konfigurowanie tych modemów, to robi się to o wiele
prościej, niż zewnętrzny.
Wystarczy wyłączyć w biosie COM2, ustawić zworki na modemie na ten właśnie
port i zainstalować karte modemu na płytę główną w wolny slot.
OT cała filozofia. WIN95 powinien sam go odpalić, ale lepiej zrobić to
ręcznie i zainstalować sterowniki dostarczone wraz ze sprzętem.

Ponad to dostałem 7 lat gwarancji na piśmie.
Ale USRobotic i tak jest lepszy.
PS Ja praktycznie siedzę na centrali /mieszkam nie daleko niej/ i zawsze
połączenie mam 33600.

Pozdrawiam i zdrowia życzę.
cezaryg_at_hsn.com.pl
+48 601 20 68 79