Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 01:51:47 MET DST

On 6 Sep 1997 21:35:08 GMT, "Cezary Golubiewski" <cezaryg_at_hsn.com.pl>
napisał(a):

>PS Ja praktycznie siedzę na centrali /mieszkam nie daleko niej/ i zawsze
>połączenie mam 33600.

Jestem lajkonikiem w tych sprawach, więc chciałbym się dowiedzieć, czy
odległość od centrali jest istotna. Moja centrala (chyba względnie
nowoczesna, bo działa od roku) jest oddalona o niecały kilometr.
Czy ktoś mógłby polecić mi jakąś książkę lub adres w inecie, gdzie
mógłbym poczytać podstawowe informacje na temat modemów?