Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 21:25:18 MET DST

> Nie kupuj Zooma. Sam mam Ten modem tylko w ver. zew. 28.800.
> Wszystkie majš podstawowš wadę - sš powolne jak żółw. Reklamy
> zachwalajš je że sš doskonałe na polskie linie - gówno prawda. Radzę
> nie oszczędzać na modemie bo później zemści się to na TOBIE w postaci
> BARDZO DUŻYCH rachunków telefonicznych. Nie kupuj modemu wew. bo sš
> duże problemy z konfiguracjš.

Posiadam Zooma Comstara 28.800 V34I. Nie sprawia mi zadnych problemow.
Co do zrywania polaczenia po podniesieniu sluchawki to na prawde roznie
bywa. Czasem zerwie a czasem utrzyma polaczenie poprzez chwilowe
zwolnienie tempa pracy i trzeba dodac, ze wcale nie jest wolny (wszystko
zalezy od lini). Polecam - cena na gieldzie w Warszawie 450 zl

Krzysztof Markowski
Email: kmarkow_at_polbox.com
WWW  : http://polbox.com/k/kmarkow ===>Zagadki Tego Swiata