Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 06 Sep 1997 - 14:53:51 MET DST

Dnia Thu, 4 Sep 1997 22:29:29 -0400, Slawek napisał(a):
>Jaroslaw Lis wrote in article <5umds6$ol7$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Rozumiem ze to bylo najgorsze.......

>nie wiem ile wiesz o praktycznej naprawie maszyny, ubezpieczenie nie pokryje
>nic przy ewentualnym wypadku, zagwarantujesz mi ze sie nie zdarzy?

Zagwarantuje. Chyba że podczas naprawy komputera odłączonego od gniazdka (o
dziwo Polacy nie muszą mieć tego DUŻYMI LITERAMI wypisanego w instrukcji)
zawali się skrzydło budynku, w którym to robił :)

>Bo ja nie bede ryzykowal posada.
> Placa ci, krzywda ci sie nie dzieje wiec siedz i czekaj. Jaki jest twoj
>problem?

Płacą mu pewnie za wykonaną pracę. A tutaj nic - siedzi i nie może zarabiać,
bo jakiś lamer z serwisu musi przyjść i podłączyć wtyczkę.

>Wlasnie czytalem ze Polska przoduje w wypadkach przy pracy w Europie.
>Wiesz dla czego?

Jeśli myślisz, że dlatego, że Polacy sami naprawiają komputery, to
powinieneś się leczyć.
Te statystyki są tak wysokie w działach takich jak budownictwo i rolnictwo,
a osoby które tym wypadkom ulegają nie mają nic wspólnego z komputerami.

>I to jest problem bo o adapterze nikt nie slyszal.
>Albo wyrzuc floppie drive i tak nie uzywasz nie?

A co ma używać? To compaq'owskie badziewie LS-120?

>A czy dzis:
>Wlozysz nowa plyte do nie atx obudowy?

Po co komu płyta ATX?

>Pomieszasz pamieci edo z fast page?

A po co mieszać pamięci? Jest starszy, działający komputer, to niech sobie
działa. Nie jest potrzebny mocniejszy, więc zostaje.

>Podkrecisz HD?
>Zmniejszysz rozmiar kropki w monitorze?

Argumenty godne autora...

>Tak czy inaczej to smietnik, no moze floppies i zasilacz i klawiatura ale to
>akurat kosztuje grosze.

>Zgadza sie?

Nie.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|