Re: Co sie dzieje w Szczecinie

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 06 Sep 1997 - 14:09:49 MET DST

Stefan Fedak wrote:

> Do wczoraj laczylem sie z TPSA w Szczecinie w 90% z predkoscia 28 800
> bps.
> (Modem USRobotics Sportster Voice 33 600 Faxmodem). Traz negocjuje mi
> predkosc 16 800, czasami 19 200. Chcialem pisac do webmastera ale nie
> moge
> sie polaczyc z lokalnym serwerem w Szczecinie. Moze ktos z tego rejonu
> wie co sie dzieje. Bede wdzieczny za kazda wiadomosc.
> --
> Pozdrowienia:
> Stefan Fedak
> nemo_at_kki.net.pl
zależy na której centralce jesteś. Ja mam numer zaczynający się na 33 i
na moim USR Sportster FLASH 33.6 od jakiegoś tygodnia, może lepiej,
łapie tą prędkość. Wcześniej miałem (prawie zawsze) 28.8. Rzadko niżej.
Ale spytałbym o coś innego. Czy serwer news TPSA w nocy _robio coś_
cholernie czasochłonnego? Bo jako że później łatwiej się połączyć i
teoretycznei powinien być większy transfer, to zacząłem łączyć się około
1-2 w nocy. Fakt, www itp szaleją. Ale ściąganie news jest koszmarnie
powolne, około 8000 :(((( Dlaczegoo????

PS. Sorry za crosspost, ale wydaje mi się, że więcej osób skorzysta.

--
misiek
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***