Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 23:57:47 MET DST

Dnia Wed, 3 Sep 1997 22:33:04 -0400, Slawek napisał(a):

>Jaroslaw Lis wrote in article <340de486.6441478_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>I co boja sie? A ty masz adwokata? Zaplaciles mu juz?
>I wiesz ile adwokat drugiej strony moze odwlekac sprawe?

W Polsce, w przeciwieństwie do Stanów, firmy powstają w innych celach, niż
tylko procesowanie się. Tutaj nie ma kretyńskich procesów o to, że ktoś się
oblał gorącą kawą i zaskarżył kawiarnię...
Groźba procesu w zupełności wystarcza...

>Jarku zwykle dzialanosc gospdarca sie rozpoczyna od kredytu

Może w Stanach - nie w Polsce, gdzie kredyty są absurdalnie oprocentowane...
Od wzięcia kredytu działalność gospodarcza bardzo często się kończy :)

> w zwiazku z tym fimy zwykle bankrutuja gdy zamykaja dzialanosc bo
> nie splacaja kredytu na dzialalnosc, srodki itp.
>Zostajesz tez z leasem na pomiesczenie.
>Wiec jednak bankrutujesz.

Zanim zaczniesz gadać głupoty o polskich realiach to dowiedz się czegoś o
nich... Rzucasz dziwacznymi argumentami i przykładami "z życia", które nie
istnieją...

>Wtedy tez beda szybsze HD, pamieci ram i karty graficzne
> i tak czy inaczej wymienisz caly komputer.

Bynajmniej - pamięć ram wymienisz już po dwóch miesiącach, dysk po roku...

>Ktos tez wpadnie na nowy forma MB (NTX?) i tez nic nie zrobisz.

Jak ktoś w dwa lata po wypuszczeniu ATX wymyśli nowy "standard" płyty, to w
pełni zasłuży na tytuł kretyna habilitowanego.

>Rozejrzyj sie? Ile osprzetu nie poprawilo znacznie parametrow w ciagu dwoch
>lat? oprocz (floppie drives)
>Nawet monitory sa dzis o niebo lepsze.

Tak? No cóż... staniały przez rok o jakieś 100 złotych... i to raczej z
powody zniesienia ceł... A parametry jakoś znacznie się nie poprawiły.
No i jeśli coś zmienisz dopiero po pięciu latach, to będzie to właśnie
monitor - bo ten najwolniej się starzeje...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|