Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 04:33:04 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in article <340de486.6441478_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>Tym ze mu wreczysz pozew do sadu :-)

I co boja sie? A ty masz adwokata? Zaplaciles mu juz?
I wiesz ile adwokat drugiej strony moze odwlekac sprawe?

>Owszem - inteligencja. Jak firma odnosi sukces to sie nie zwija,
>ale jak nie odnosi to madry wlasciciel zwija interes zanim
>zbankrutuje. A wiec z jakims majatkiem zostaje.

Tak jasne. Stad te polskie rekiny na swiatowych rynkach.
:))))
Jarku zwykle dzialanosc gospdarca sie rozpoczyna od kredytu
 w zwiazku z tym fimy zwykle bankrutuja gdy zamykaja dzialanosc bo
 nie splacaja kredytu na dzialalnosc, srodki itp.
Zostajesz tez z leasem na pomiesczenie.
Wiec jednak bankrutujesz.

.>>>>A od kiedy IBM to skladak czy typowy skladak.

>Generalnie sie zgodze ze ostatnio oryginalny IBM PC to raczej przyklad
>unikalnej konstrukcji niz skladaka, ale:

Wiec? O co ci chodzi. IBM to nie skladak.

>Bo ja za dwa lata bede chcial miec PPro III. :-)
>Albo P333 potanieje na tyle ze do kosza wywale moje P133.
>Niestety - P333 bedzie na 1.9V, a moja plyta dziala od 2.9 :-)

Wtedy tez beda szybsze HD, pamieci ram i karty graficzne
 i tak czy inaczej wymienisz caly komputer.
Ktos tez wpadnie na nowy forma MB (NTX?) i tez nic nie zrobisz.
Rozejrzyj sie? Ile osprzetu nie poprawilo znacznie parametrow w ciagu dwoch
lat?
 oprocz (floppie drives)
Nawet monitory sa dzis o niebo lepsze.