Re: Komputer z Ameryki

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 23:57:48 MET DST

Dnia Wed, 3 Sep 1997 23:00:08 -0400, Slawek napisał(a):

>Jacek Osiecki wrote in article ...

>Moze dlatego ze windows jest na 90% procentach komputerow?

Linux badany jest dużo wnikliwiej i jakoś nie ma z nim takich problemów...

>Wiecej go, na bardzo roznycm psrzecei to i klopotow masa.

Wiesz co, idź spać albo patrz, co piszesz... bo to powyżej to bełkot...

>Chlopie historia komputerwo w Polsce jest duzo krotsza niz w USA.
>Pewne etapy przeskoczyliscie.

Widać nie były warte zainteresowania... Uczymy się na Waszych błędach...
zobaczymy, jak się przejedziecie na M$ i pójdziemy dalej :)

>Byl OS2......

Który był o całe epoki lepszy od G95, ale z powodu złego marketingu/reklamy
stracił pozycję. Bill za wszelką cenę wmawiał ludziom, że to 16-bitowe G95
jest 32-bitowe... i ludzie pomyśleli, że to pewnie jedyny 32-bitowy system.

>NT jest platform independent.........

ROTFL! ROTFL! ROTFL!

powercomp:~/.netscape/cache# ls /usr/src/linux/arch/

alpha/ i386/ m68k/ mips/ ppc/ sparc/

Do powyższych dorzuć jeszcze SGI.
NieTe można ruszyć tylko na Alphie i Intelu... dobre sobie! "Platform
independent"... raczej "platfus independent" :>

>A windows nadje sie do bardzo roznych zastowsowan.

Np. do torturowania :)

>Acha juz wiemy skad te sukcesy amerykanskiego przemyslu.

Na pewno nie z G'95... Jeśli zaś twierdzisz, że z tego powodu, to powiedz mi
skąd Stany się stały takie potężne przed rokiem 1995... :)))

>No ci co? I gdzei ten linux jest stosowany? Jak powazna firma go uzywa?

W internecie, jako serwery... Jako zamiennik dla "bezpiecznych i stabilnych"
NieTych... Stosuje go duża częśc providerów w Polsce...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|