Re: Komputer z Ameryki

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 19:49:18 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: >Jakoś było tak, że Internet się zdrowo rozwinął zanim jeszcze ktokolwiek
: >widział na oczy pre-alfę W95.
: Zabawny jestes. Piszesz o czyms czego na oczy nie widziales.

Czego na oczy nie widziałem? Internetu? A Ty widziałeś? No tak, przecież
zapomniałem, że w Ameryce Internet leży na ulicach - taki mały, puszysty,
w atrakcyjnych pastelowych kolorach :)

: >Wiem. Ale chyba nie pogorszę swojej opinii u Ciebie, jeśli uchylę rąbka
: >tajemnicy i powiem, że od dawna dyskutuję z Tobą wyłącznie w celu
: >wzbogacania ZKC.
: Wiesz jak wiele mnie twoj ZKC obchodzi?

Przypuszczam, że wiem. Ale nie jest to dla mnie zupełnie ważne. Ważne jest,
że parę osób ma się z czego pośmiać.

--
	Leszek.