Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 15:46:29 MET DST

Lech Szychowski wrote in article <5um09a$m67$4_at_news.pse.pl>...

>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>: >Leszek za to wie, jaka jest jakość W95 jako produktu pod nazwą "system
>: >operacyjny".
>: Dziala i co chcesz wiecej?
>
>No comments.
>
>: >zniknęły by wszystkie Fordy z powierzchni ziemi, to i tak przemysł
>: >petrochemiczny pozostanie.
>: Tak, tak. I co bedzie ten przemysl i komu sprzedawac?
>
>Innym. Podam hint na poziomie amerykańskim: jadąc z pracy do domu
>rozejrzyj się dookoła i popatrz, jak wiele nie-Fordów jedzie
>po tym samym friłeju.

 Ale bedzie sprzedawac duzo mniej bo fordy zaljmuja czolowe miejsca w ilosci
sprzedawanych samochdow w USA. W zasadzei najelepisj sprzedawany samochod
USA to FORD.
Wiec zdejmij je z autostrad i popatrz jak zmieni sie zapotzrebowanie na
benzyne...

>: Podobnie bez windows myslisz ze inwsetowano by tak w internet?
>
>Jakoś było tak, że Internet się zdrowo rozwinął zanim jeszcze ktokolwiek
>widział na oczy pre-alfę W95.

Zabawny jestes. Piszesz o czyms czego na oczy nie widziales.
Internet bez rzadowych pieniedzy by zdechl.
Pieniadze prywatne przyszly po zianteresowaniu szerowkiej publiki.
A ta nie miala ochoty studiowac manulalow do unixa.
Wiec windows z zapakowym w pudle DUN i www dala internetowi rozped.

Wiesz jak wiele mnie twoj ZKC obchodzi?
Tyle co polski przemysl komputerowy.