Polaczenie z internetem - klopot w Lodzi

Autor: Adam Szadkowski (ak74_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 00:46:13 MET DST

witojcie
Od jakiegos czasu mam straszliwe problemy z polaczeniem
z NETem (zajeta linia). Do niedawna sytuacja byla wzorowa
ale teraz nawet po polnocy czy wczesnie rano (rano jak rano
tzn okolo 09.00)linia jest qrka, zajeta.
Kolega z centrum Lodzi tez bluzni straszliwie bo ma ten sam problem.
cyrki sa okropne - wywala polaczenie, transfer slabiutki etc
Czy inni Lodzianie pajeczarze maja to zmartwienie?
Czy ktos wie co tez znow odwalil nasz ukochany (wrrrr...) Telepies?
Ja osobiscie dostaje bialej goraczki a od epitetow uszy puchna.
koncze bo sie wsciekne, hej!
  Adam Szadkowski
 to be or NET to be =========>jo sem NEToperek
 szadok_at_polbox.com