Re: Komputer z Ameryki

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 1997 - 00:11:22 MET DST

On Sat, 30 Aug 1997 01:39:39 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Co jest zalosne ze kupujac tysiac czy dziesiec sztuk maszyn kupisz maszyny
>znanej firmy ktora
>pokazala co moze i na pewno bedzie na rynku jutro aby realizowac
>zobowiazania gwarancyjne jesli takie beda?

 Jesli bym prowadzil firme, ktora za jednym zamachem stac na kupno
1000 maszyn, rowniez z pewnoscia wybral bym np. DELL'a. Ale tylko
dlatego, ze w razie czego stac by mnie rowniez bylo na procesy sadowe
z nimi etc. - wszystko i tak by poszlo w koszty. Gdy natomiast,
potrzebuje komputer dla siebie - wole go rowniez samemu zlozyc. Znam
sie na tym, mam znajomych gieldziarzy, ktorzy nie sprzedadza mi
trefnego sprzetu ( co najwyzej z przemytu ). Do siebie mam wieksze
zaufanie niz do specow z hameryki...

milosz danielewski