Philips CDD2600

Autor: Dariusz Staniszewski (dareks_at_dom.vr.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 17:31:38 MET DST

Od pewnego czasu używam nagrywarki Philips CDD2600. Nie ma z nią problemów
z wyjątkiem jednego. Gdy skopiuję ścieżkę z płyty CD-Audio do pliku .WAV i
później odtwarzam Wave'a słychać jest tylko szum. Długość pliku (w
minutach) jest prawidłowa, tak jak na CD. Używałem różnych programów dla
Dos i Windows oraz dwóch różnych kontrolerów SCSI. Cały czas jest to samo.
Co zrobić ? Wiem, że ta nagrywarka na pewno umożliwia ściąganie ścieżek
audio.

Darek

dareks_at_dom.vr.pl