Re: AMD i INTEL

Autor: Krzysztof Oseka (chris_at_luxus.com.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 17:31:55 MET DST

      Doradzanie innym to wielkie nieszczescie dla otrzymujacego rady
, ale...

  Z moich testow osobistych i moich znajomych wynika ze INTEL 166MMX
jest najlepszy do tego aby dzialal w skrajnych nawet warunkach, jesli
masz dobra plyte i pamieci to jest to bardzo dobry wybor, sam uzywam
166 podkreconej na 233 i jest OK. ale ostatnio przestawilem ja na
75MHz x 2,5 . system stabilny na OSR2 i NT , LINUX nie protestuje,
plyta ASUS HX,z najnowszym FALSHowym BIOSEM Beta. +
zmienione LOGO EPA.
Jest OK.... Jesli puscisz na 166MMX to jest cieply( uzywam 5cm
radiatora bez wiatraczka ) ,200 jest juz bardzo cieply ,a 233 i wiecej
jest juz za cieply i przyda sie napewno wiatrczek.

Tyle wiem i sprawdzilem.....................

LUXUS Technology
al. Armii Ludowej 16 / pok.116
00-637 Warszawa, POLAND
auto. (fax/tel.) +48 ( 22 ) 250 560