Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 19:32:15 MET DST

At 16:33 97-09-03 +0200, you wrote:

>A dlaczego mialbys to robic? Piec lat gwarancji (3 to standard) a potem i
>tak do kosza.
>Co ty chcesz wymieniac?

  Znowu piles ?

1) po roku M$ wprowadzi kolejnego Worda albo jakiegos innego Explorera,
  ( z animacja przelatujacych kartek, animacja psa, kota i innych
   ludzikow pouczajacych czlowieka co powinien robic )
   ktory na starej plycie ze starym procesorze bedzie chodzil zbyt wolno.
   No i trzeba cos wymienic.

2) Za rok modemy 56K beda juz standardem i znowu trzeba cos wymienic

3) Trzeba zmienic procesor ze zwyklego Pentium na MMX - plyta dawana
   przed rokiem przez Della nie obsluguje juz tego procesora.
   Trzeba wymienic plyte.

4) Intel wprowadzil procesor Pentium II - oczywiscie nie pasuje
   do najlepszej nawet plyty kupionej pol roku temu.
   Trzeba kupic nowa plyte.

Oczywiscie jesli komputera uzywasz tylko do pisania listow do cioci
i przegladania Internetu to mozesz spokojnie pracowac (tak jak ja)
na AMD 486 albo Pentium 60 MHz.

Nawet wielki Bill jest taki madry, ze na podchwytliwe pytanie polskiego
dziennikarza o coraz wieksze zapotrzebowanie RAM i HDD do nowych wersji
Office powiedzial "List do cioci moze pan napisac w Write"

Na tej liscie wypowiadaja sie takze "power users" wiec nie doradzaj
im Della, ktorego maja wyrzucic po 5 latach. Dla nich komputer
jest przestarzaly po jednym roku uzywania.

Jesli zas chodzi o dominacje M$ na rynku pakietow biurowych i SOHO
to przyjmij do wiadomosci to co ci chca od dawna wytlumaczyc
korespondenci tej listy.

  GDYBY MICROSOFT MNIEJ SIE KIEROWAL WZGLEDAMI MARKETINGOWYMI
  TO JEGO PRODUKTY BY BYLY LEPSZE BO BARDZIEJ DOPRACOWANE.

>Po co?

  Zeby sie mniej denerwowac jak komputer nie chce robic
  tego co ty chcesz robic.

--
Romek