Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 15:49:41 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in article <340ca9c8.8931764_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>On Tue, 02 Sep 1997 11:05:21 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej
>
>Jest i u nas tendencja do wypierania malych przez kolosy, ale rynek
>komputerowy jakos sie trzyma. Moze dlatego ze to specyficzny towar.

Nie ma tego rynku Jarek. Jest diwe tzry duze firmy wiecej malych
 nastawionych na biz.
Nie ma wilekoobrotowego boomu jakis w usa stworzyl www i... windows95.

>To proste :-) To samo dotyczy komputerow - za 1000 placi sie mniej niz
>za 1. Czyli kupujac pojedyncza sztuke placisz znacznie wiecej niz w
>hurcie, niezaleznie od tego czy to caly komputer czy czesci
>skladowe...

Hm. Czyli ze kupiony w duzej firmie tysiac bedzie tansze niz jeden?
 Zgadza sie.
Tylko nigdy nie dostaniesz na HB czy HD ceny jaka dostaje Dell czy inne
skladaki.

>Moze trzeba bylo polskiego fachowca zeby z amerykanskich "bubli"
>poskladac pelnosprawne komputery? :-).

Po piersze to w USA nikte nie bedzie m a r n o w a l czasu fachowca
wysokiej klasy fachowca
 na skladanie komputerow (marnowanie to specjalnosc polska, prosze sie nie
obrazac to nie obelga ale tak jest) od tego sa technicy i roboty w fabryce.
Po drugie one dzialaja Jarku bo wyrzuca sie na smietnic cale batche czesci
wiec wiele z nich jest OK wiele wogole nie dziala a wiele zawiedzei ale
dopiero po roku.

Wciaz ryzyko zbyt duze.

slawek
pisz pod: nyce_guy_at_irc.pl

           Sluchaj polskiego radia poprzez Internet!
   Zobacz sam: http://www.superlink.net/~sduchnow