Re: Komputer z Ameryki

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 15:46:47 MET DST

> Sluchaj w USA jest przynajmniej kilka form robiacych cale OS.
> Coz windows wygralo bo bylo lepsze.
????????????Od czego?
> Nie przezyliscie nigdy ery macintosha, nie widzieliscie polowy.
> Byla walka i ms ja wygralo jakoscia produktu.
Ha HA Ha
> Jego zdolnoscia adaptacyjna latwoscia obslugi itp.
ecyzje na podstawie reklam?

> Alez jakosc produktow jest wysmienita. Windows 95 zrobily prawdziwa
> rewolucje.
To jak wtakim razie zareagujesz na przyznanie sie Microsyfa do
dokomplilowanie do Windows for Workgroups 3..1 PL modulu obslugi portow
szeregowych z Windows 3.0 ?
Co bys powiedzial , gdyby firma, ktora wyprodukowala Twoj samochod
przyznala sie do spieprzenia zawieszenia przedniego?

> Value oznacza wartosc ktora otzrymujesz za dane pieniadze.
> I tu MS bije wszytskich na leb.
Wiele syfu widzialem , ale niekiedy programy Mikrosyfu bija wszystko na
glowe.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?