Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 15:29:20 MET DST

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: "rewolucja komputerowa" zaczela sie wtedy gdy ktos sprytny przekonal
: farmera z South Dakota ze tenze potrzebuje komputer i zbudowal
: infrastrukture zeby mu ten komputer dostarczyc. Niestety, jak widac z
: powyzszych wypowiedzi, mysl zeby przekonac rolnika z Suwalk ze tez
: potrzebuje komputera natrafia na opory. A gdy go sie przekona, to na

O ile ma to być przekonywanie w zasadzie po to, żeby ów rolnik kupił
komputer i dał w ten sposób zarobić producentowi, sprzedawcy itd.

: Zas jak idzie o meritum sprawy, to chyba nie ma "jedynie slusznego
: sposobu kupowania komputera". Z tego prostego powodu ze sa rozni
: uzytkownicy. Duze korporacje, srednie i male firmy. Ciocia Gienia, Pan
: Szychowski, Slawek i ja. Dochodzi do tego tzw. "koloryt lokalny". I

Bomba! I to jest właśnie to, o co chodzi. Żeby pamiętać, że komputer
dla Sławka, komputer dla farmera z ND i komputer dla mnie to są zupełnie
różne rzeczy.

--
	Leszek.