Re: Monitory MTC

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 11:11:19 MET DST

Witam

Dawid Kowalski <kowald_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bcb79d$9e1424c0$LocalHost_at_gallanon>...

> Co sadzicie o monitorach MTC. Chcialem kupic ten model
> 15" lub CTX tyle ze MTC sa tansze a CTXa nie wiem gdzie
> w Poznaniu mozna dostac.
> Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Kupiłem ok. miesiąc temu MTC 15' (w Krakowie na giełdzie) za 800 zł.
No coż - nazwę MTC to ja sobie tłumaczę: Monitor Tani Color
W pracy mam Philips'a i jest widoczna różnica. Obraz w miarę nagrzewania
rozciąga się i po ok. 30 min następuje stabilizacja. Ostrość obrazu dobra,
kontrast dobry. Natomiast zaczynam mieć brzydkie podejrzenia co do jego
"low radiation". Po kilku godzinach pracy zaczynają szczypać oczy - co nie
zdarza się przy Philips'ie.
No ale coś za coś - kosztuje połowę tego co Philips. Decyzja zależy od
kasy bo rozum mówi co innego.

== MACIEK --> Krakow ==
= maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==