Re: Jaki ploter na dziś?

Autor: Janusz Makówka (btxjm_at_boruta.gig.katowice.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 14:01:39 MET DST

Oczywiscie wszystko zalezy od tego, ile gosc ma forsy,
ale generalnie nalezy pamietac, ze ploter pisakowy to wieszne
babranie sie z tymi pisakami. Oczywiscie jesli robi sie 1 rysunek
na miesiac to nie ma sensu wywalac kupy forsy na ploter atramentowy.
Nie sadze, by sprzedawano teraz male plotery pisakowe, nalezaloby
raczej popytac po firmach, ktore kiedys takowych uzywaly. Za moimi
plecami stoi taka 'wyrzymaczka' a w szafie maly Roland A3, ale
nie na sprzedaz.
Powodzenia
JM