Re: Płyta Abit AX5

Autor: Bartek Nagorny (baribal_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 12:47:20 MET DST

On Mon, 01 Sep 1997 13:02:05 +0200, "Radosław Sokół"
<rsokol_at_iname.com> wrote:

>A jeżeli w płycie był K5 z napięciem 3.52/3.52V i włożę MMX na
>3.30/2.80V, to zanim wejdę to BIOSa to mi się spali?

Nie. Plyta wykrywa jaki ma procesor (cyrix,p5,p5mmx,k5,k6,idt c6,m2)
ustawiajac mnoznik i napiecie dla najgorszego z kazdej "rodziny" - z
pentiumow p75, z k5 p75 z cyrixów pr120, k6 -pr166 itp, itd - O zadnym
spaleniu NIE MA MOWY.

>Lepiej jest wszystko ustawić "na zimno" zworkami przy wyłączonym
>zasilaniu niż męczyć procesor uruchamianiem BIOSa na
>niewłaściwych obrotach.

bzdura, to jest idealna plytka do podkrecania, testowania, wymieniania
procków.
Czlowiek sie nie pieprzy zadnymi zworkami, rozkrecaniem obudowy itp.

e-mail: baribal_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14