Durna mysz!!!!!!!!!

Autor: BEEPER kki.net (mmmccc_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 10:29:52 MET DST

Witam!
Mam Niesodzienny problem.
Wczoraj moja półroczna mysza A4 TECH zaczęła chodzić tylko w pionie.
Rozkręciłem, wyczyściłem i w końcy zaczęła chodzić!
Ale dziś o tej samej porze znowu odmawia pracy w poziomie.
No i w końcu wiem o co chodzi!
To jest trochę głupie, ale gdy wjadę myszą na obszar , gdzie właśnie
 świeci słońce, to zaczyna świrować! Takia przyczyna wydaje się absurdalna,
ale
jest prawdziwa!! Chociaż obudowa jest przecież z grubego plastiku, to
jednak
światło gdzieś się przedostaje i powoduje zakłucenia w pracy.

REMEMBER: Life is brutal
                     and
                     Trust no one
<><><><><>mmmccc_at_kki.net.pl<><><><><>
<><>http://www.polbox.com/m/mmmccc<><>