Re: Durna mysz!!!!!!!!!

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 11:08:07 MET DST

BEEPER kki.net.pl wrote:

> Witam!
> Mam Niesodzienny problem.
> Wczoraj moja półroczna mysza A4 TECH zaczęła chodzić tylko w pionie.
> Rozkręciłem, wyczyœciłem i w końcy zaczęła chodzić!
> Ale dziœ o tej samej porze znowu odmawia pracy w poziomie.
> No i w końcu wiem o co chodzi!
> To jest trochę głupie, ale gdy wjadę myszš na obszar , gdzie właœnie
> œwieci słońce, to zaczyna œwirować! Takia przyczyna wydaje się
> absurdalna,
> ale
> jest prawdziwa!! Chociaż obudowa jest przecież z grubego plastiku, to
> [...]

   Była kiedys taka partia muszy A 4 Tech, ktorych obudowy przepuszczaly
swiatlo - w mojej firmie to byl wielki problem - pomagalo tylko
ustawienie pionowo segregatora, albo trzymanie myszy oburšcz -
zaslaniajac swiatlo - powinienes to reklamowac u sprzedawcy, pomoc moze
wysmarowanie wewnetrznej strony obudowy czarnym mazidlem.

Pozdrawiam,

Marek Lang
mailto:marek_lang_at_elektrim.pl
mailto:larek_at_kki.net.pl

P.S. Przekrecajac biurko z komputerem o 90o spowodujesz, ze kursor
bedzie poruszal sie tylko w poziomie - to takze jakies wyjscie :-)