Re: Durna mysz!!!!!!!!!

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 21:07:29 MET DST

mmmccc_at_polbox.com (BEEPER
kki.net.pl) napisał(a):

>To jest trochę głupie, ale gdy wjadę myszą na obszar, gdzie właśnie
>świeci słońce, to zaczyna świrować! Taka przyczyna wydaje się absurdalna,
>ale jest prawdziwa!! Chociaż obudowa jest przecież z grubego plastiku, to
>jednak światło gdzieś się przedostaje i powoduje zakłócenia w pracy.

Jak wybuchła bomba w 95 roku poszedłem do hali sportowej koło
katowickiego spodka na pokaz tego najswietniejszego z systemów. Było
trochę stanowisk z kompami i na bimie pokaz dla wszytkich.
Stanowiska były tak oświetlone, że praktycznie bez dwóch rąk na
myszy nie można było "poznawać" tego cudeńka. Zatem pokaz się
koncentrował głównie centralnie, co jak sądzę, było niezwykle
korzystne dla noworodka (po co kłopoty na pokazie :-). Zatem są
sytuacje, gdy te właściwości myszy procentują. Chociaż co się tam
miało wywalać, jak była tylko sama winda...

Pozdrawiam
Adek

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
Katowice: adek_at_kki.net.pl