Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 06:54:28 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote in article <341070e3.3825182_at_news.icm.edu.pl>...

>Mozliwosci to nie wszystko. Szkoda, ze nie mam private Della - pouzywalbym
>sobie...

Nie mama pojecia co to jest "private Della" choc wiem co to Dell wiec ci
nie odpowiem.
 Pewnie uzywasz jakiegos angielskiego okreslenia mylac znaczenie.
To bardzo czeste u was.

>To moze inaczej: podaj konkretny przyklad problemu (nawiasem mowiac glowne
>problemy poruszane w Usenecie dotycza Microsoftui jego polproduktow, a to
>przeciez "wiodaca firma", sprawdzone rozwiazania wielokrotnie przetestowane
>:>).

Na listach z unix czy linux rowniez?
Czy tam sa moze tylko podziekowania dla autorow?

MS to JEST wiodaca firma a wam jest glupio ze wiedziecie najwyzej w spozyciu
 czystego alkocholu na glowe obywatela stad te ciagle zale.
Ruszcie glowami pokazcie swiatu co potraficie.