Re: Powolny 386SX-33

Autor: Robert Scurvy (scurvy_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 13:52:22 MET DST

Dziękuję wszystkim za odzew! Ale do rzeczy:

Faktycznie są obsadzone 2 gniazda (1 bank), ale nie 2x1M tylko 2x4M
(krótkie SIMMy). Operacje pod Dosem chodzą faktycznie szybciej
(np.Edit - ładowanie dłygiegi tekstu i foramtowanie go) - jednym
zdaniem: Zwalnia komputer, zle tylko pod tym programem (nazwa:
'OMNIS-system sprzedaży').

Twardy dysk: Defragmentuję go gdzieś raz na miesiąc - wyczuwam
'minimalną' różnicę w pracy programu. W czasie pracy programu jak już
pisałem lampka HDD prawie nie gaśnie.

W config.sys: buffers=34. Co to da jeśli zmienię na 43? Sory za
lamerstwo :(

Smartdrv jest tylko załadowany do pamięci górnej bez żadnych
parametrów - nie za bardzo wiem jakich użyć.

Jeśli będzie trzeba mogę podać config.sys i autoexec.bat.

Dziękuję,

Robert Scurvy - Polska <scurvy_at_friko.onet.pl>
ICQ: 3036661 IQ: wystarczające
przy odpisywaniu usuń SPAM.OFF- z adresu