Powolny 386SX-33

Autor: Robert Scurvy (scurvy_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 14:06:34 MET DST

Cześć.

U mamy w firmie pracuje 386SX-33. Kiedyś miał 2M ramu i działał bardzo
powolnie na programie do prowadzenia firmy (faktury i te sprawy).
Program ma wymagania: 286 (ale lepiej 386DX), 1M ramu, twardziel 80M
(zalecane 170M). Czyli program powinien spoko chodzić, ale już po pół
roku zaczął zwalniać (ma już dużo napchane). Przed chwilą kupiłem mu
8M ramu i chodzi dalej tak samo. Jedynie pod DOSem chodzi szybciej.

Czy jest możliwe, że to z powodu twardego tak długo chodzi (ciągle się
w nim mieli) ? Jeszcze nie zrobiłem mu testu na transfer, ale tak
czysto teoretycznie, gdyby twardy był ok to co jeszcze może zwalniać?

Dzięki,
Robert Scurvy - Polska <scurvy_at_friko.onet.pl>
ICQ: 3036661 IQ: wystarczające
przy odpisywaniu usuń SPAM.OFF- z adresu