Cyrix 200+ - jak go podrasować?

Autor: Paweł Górny (pgorny_at_bachus.1lo.lublin.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 19:44:48 MET DST

        Może sie powtarzam (nie śledze na bierzące tej grupy), ale:

        Mam Cyrixa 200+ na płycie AsusT2P4,512cache.
Niby wszystko chodzi, jednak jestem wiecznie niezadowolony.
Primo: programy testowe zazwyczaj znajdują, mój procesor jako 486 ileśtam
tysięcy MHz.
Secundo: ostatnio otrzymałem Intel Media Benchmark 1.0. Widzi oczywiście
486,1600MHz. Ale niezadowala mnie wynik Overall. Wynosi on w granicach 84,
podczas gdy u kolegi na Pentium 166MMX ponad dwieście. Ponad to w teście
odgrywania muzyki Mpeg używanie procesora wynosi ok.62%, podczas, gdy u
niego ok.15%.
Czy wpływ na to może mieć karta dźwiękowa lub brak CD-Rom'u?
Chętnie zapoznam się z czyjąś opinią na ten temat. Czy coś jeszcze można
podrasować, może na płycie, może w Bios'ie?
Proszę o odpowiedzi w miarę możliwości na konto, a nie na grupę.
Załączam jeden z wyników testów.

--
                                 Pozdrawiam
                                 Paweł Górny
                  pgorny_at_bachus.1lo.lublin.pl
System Information
------------------
Processor: 80486  1693.69 MHz
Memory: 31MB
Video: S3 ViRGE PCI
Video Resolution: 1024x768  16-bit color
Multimedia: 0 CD-ROMs, Sound Card
OS: Windows 95  Build 950
Overall Results
Score: 84.62
MPEG Video Results
Score: 119.58 (29.38 sec)
Image Processing Results
Score: 111.04 (13.48 sec)
3D Results
Score: 52.87 (30.51 sec)
Audio Results
score: 81.05 (26.38 sec)
PS. A może jest jakiś kompetentny program testujący?