Re: Cyrix 200+ - jak go podrasować?

Autor: Bartosz Brzostek (tunix_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 13:13:07 MET DST

> Secundo: ostatnio otrzymałem Intel Media Benchmark 1.0. Widzi
> oczywiście
> 486,1600MHz. Ale niezadowala mnie wynik Overall. Wynosi on w granicach
> 84,
> podczas gdy u kolegi na Pentium 166MMX ponad dwieście. Ponad to w
> teście
> odgrywania muzyki Mpeg używanie procesora wynosi ok.62%, podczas, gdy
> niego ok.15%.

    Nie wiem, jak to jest w przypadku Media Benchmark, ale do
odtwarzania Mpeg silnie uzywany jest koprocesor, ktory w przypadku
Cyrixa jest bardzo biedny. Sam mam obok siebie dwa komputerki P166 i
C166+. Z moich obserwacji czasu kompresji pliku wav do mp3 wynika, ze
P166 jest ok. 3 razy szybszy (to nie pomylka).

 Bartosz Brzostek (tunix_at_friko.onet.pl)