Re: Seagate vs Caviar

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 02:19:58 MET DST

Dnia Wed, 27 Aug 1997 13:50:34 GMT, Robert Scurvy napisał(a):

>Zamierzam zmienić twardy dysk i mam do Was pytanie: Który wybrać?
>Chodzą mi po głowie 3 dyski:

>Seagate Medalist 2132 - 2.1M
>Seagate Medalist Pro 2520 - 2.5M
>Caviar 2200 - 2.0 M

>Oczywiście Medalist Pro będzie lepszy od tego pierwszego, ale kiedyś
>na liście ktoś pisał, że te o pojemności 2.5M się psują. Jeśli to

Nie psują się, tylko mocno grzeją. Ale przy odpowiednim chłodzeniu nie ma
problemów... Zwykłych Medalistów (nie Pro) strzeż się jak ognia - wolne jak
krowy (są robione na modłę connerów) i głośne...

Jeśli możesz kupić Medalista Pro 2.5 to go bierz.

>'wdepnąć'. Jeśli ktoś z Was akurat używa takiego i wie coś o nim to
>prosiłbym bardzo o doradzenie mi w zakupie, bo już raz sam kupowałem i
>to nie był dobry wybór.

Wcześniej miałem Caviara 21600... po 6 miesiącach padł. Koniecznie chciałem
go wymienić na innego Caviara, ale były na składzie tylko Seagate'y MPro 2.5.
Jako że się spieszyłem, z bólem serca wziąłem ten dysk... i ból bardzo
szybko przeminął. To jest najlepszy z dysków z jakimi miałem dotąd osobiście
do czynienia.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|