Seagate vs Caviar

Autor: Robert Scurvy (scurvy_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 15:50:34 MET DST

Cześć.

Zamierzam zmienić twardy dysk i mam do Was pytanie: Który wybrać?
Chodzą mi po głowie 3 dyski:

Seagate Medalist 2132 - 2.1M
Seagate Medalist Pro 2520 - 2.5M
Caviar 2200 - 2.0 M

Oczywiście Medalist Pro będzie lepszy od tego pierwszego, ale kiedyś
na liście ktoś pisał, że te o pojemności 2.5M się psują. Jeśli to
prawda (lub też nie) to bardzo bym prosił o sprostowanie, bo nie chcę
'wdepnąć'. Jeśli ktoś z Was akurat używa takiego i wie coś o nim to
prosiłbym bardzo o doradzenie mi w zakupie, bo już raz sam kupowałem i
to nie był dobry wybór.

Dziękuję za wszelkie (p)odpowiedzi,
Robert Scurvy