Re: Komputer z Ameryki (PS)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 14:17:12 MET DST

Zapomniałem dodać, że w małej zaprzyjaźnionej firmie "składakowej",
przywiezienie do domu/pracy, podziękowanie i gwarancja (której nikt nie będzie
potem probował zanegować pod byle pretekstem) jest o wiele pewniejsza i
bardziej możliwa niż w "markowej" firmie w stylu Optimusa.

Przynajmniej w Polsce.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl