Re: Re: Pamięci SDRAM

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 13:29:53 MET DST

> Wspaniale, ale co sie dzieje, gdy danych akurat nie ma w cache'u?

Kontroler cache kopiuje blok danych z RAMu do cache. Nie pamietam
dokladnie algorytmu jaki stosuje chipset 82430xX i ogranizacji cache.
Jesli nie jest to pilne to moge wieczorkiem poszperac u Intela bo czytalem
gdzies na WWW dokladny opis dzialania cache. Byly tez podane dokladnie
timingi, ale leb mi urwijcie nie pamietam :> Moze ktos z obecnych na
liscie ma lepsza pamiec ode mnie i nie bede musial szukac?

karpio