Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 11:02:07 MET DST

Jacek Piskozub wrote in article <340531A6.C8C54746_at_iopan.gda.pl>...
>Przyznaj się w końcu, że nie znasz się na hardwarze. To naprawdę żaden
>wstyd. Gdybyś się znał nie musiałbyś pozostawiać decyzji w sprawie wybory
>płyty głównej, karty graficznej, HDD, CD-ROMu, modemu itp. Dellowi czy
>innej firmie.

Zdefiniuj "znac sie na hardware".
Oczywiscie nie mam mozliwosci testowanie rozwiazan jak DELL.
Popatrz na ta liste i problemy na niej przedstawiane.

Moze prosciej i uczciwej napisac: jestesmy z biednego kraju i nie stac nas
na kupowanie w sklepie a nie dorabiac do tego ideologii?

Jak sie domyslasz uwazam dyskusje za zakonczona.