Re: Komputer z Ameryki

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 11:49:25 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Zdefiniuj "znac sie na hardware".

Wiedzieć, co robią te śmieszne rzeczy, które ma w sobie podstawka
pod taki telewizor, do którego przyczepiony jest gryzoń :)

: Moze prosciej i uczciwej napisac: jestesmy z biednego kraju i nie stac
; nas na kupowanie w sklepie a nie dorabiac do tego ideologii?

Nie prościej napisać "nie znam się, nie chcę się znać i dlatego będę
kupował u Dell'a, decydując się zapłacić troche więcej, otrzymać
sprzęt o troszkę gorszych osiągach, za to nie musieć myśleć o niczym"?

: Jak sie domyslasz uwazam dyskusje za zakonczona.

Hi hi... Zdecyduj się - albo prosisz 'Zdefiniuj "znac sie na hardware"',
albo mówisz 'uwazam dyskusje za zakonczona' :)))

--
	Leszek.