Re: Zapomnijcie o Uniksie w Internecie

Autor: Mirek Glaz (glaz_at_bci)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 16:46:29 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> napisał(a) w artykule
<wsnhgccprst.fsf_at_pingwin.icm.edu.pl>...
> Artur> "Zapomnijcie o Uniksie w Internecie. Rzadzi tu juz Windows
> Artur> NT..." Co wy na to? Taki tekst pojawil sie w dzisiejszym
> Artur> doatku komputerowym do "Wyborczej".
>
> W moim dodatku tego nie było (Warszawa), albo nie znalazłem. Niestety
> jednak zauważyłem, że dodatek ten staje się jedną wielką reklamą pewnej
> firmy.

GW jest znana wsrod uzytkownikow Macintosh'y ze swojej wiarygodnosci :).
Bodajze pierwsza nie przeklamana i jak sie potem okazalo prawdziwa
informacja bylo info o zainwestowaniu 150 mln USD przez _Microsoft_ w firme
Apple -> wniosek stad, ze zrodlem informacji byl M$ ;) :^).

> [...]
> jest lepszy...
>
> Czy to tylko mnie razi zeszłotygodniowy dodatek "Biuro i Komputer" do
> Gazety Wyborczej, czy też nie jestem w tym odosobniony ?
>
> Spojrzawszy na pierwszą stronę, myślałem, że jest to płatna reklama. Oto
> widzę wiadomość tygodnia: Microsoft otwiera mirror w Europie... Pod nią
> wspaniały konkurs, wymagający obejrzenia tego mirrora. Obok również inne
> wiadomości, wszystkie dotyczące Microsoft. Otwieram kolejne strony, a
> tam...
> opłacane przez firmę (ale wtedy powinny być jako takie oznaczone).

Stopka: Platna Reklama, Promocja ...
Wydawalo mi sie ze w prasie zalicza sie to Dobrych Obyczajow ... :))
Zartowalem :))

> --J.
> PS: porównywalną ilość "hits" WWW dziennie do reklamowanego jako
> największy i najwspanialszy serwera Microsoft ma SunSITE.icm.edu.pl.

Czytam dodatek do GW. Dzieki temu moja skala ocen ma ustalony poziom "od
dolu".