Re: Zoltrix 33,6 VSP i karte dzwiekowa

Autor: Michał Macierzyński (wieslawm_at_masters.com.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 23:36:43 MET DST

>Czesc,
>
>Czy komus udalo sie podlaczyc w/w modem do karty dzwiekowej poprzez kabel
>CD i dzialalo?
>Podlaczylem , przestawilem zworki tak jak kazali i qpa.Kolo wyjscia i
>wejscia na CD jest jeszcze kilka(3) zworek nieudokumentowanych w
>instrukcji.Czy ktos wie cos o nich?

Mnie na starym modemie dzialalo, ale za to jakosc odtwarzanych plyt CD byla
taka, jakby jechac grabkami po asfalcie. Odlaczylem od razu! Natomiast w
tym jakims nowszym modelu Sierra PnP Kabelek jest nie w srodku komputera,
ale na zewnatrz i z jednej jest napisane :
to sound card-line in a na drugim koncu kabla to modem speaker out.
Czyli CD dalej jest przy karcie dzwiekowej!
Zadziwiajace dziala! (jesli Wam chodzi o odzywanie sie wykrecania numeru w
glosnikach:)))
Model Sierra Zoltrixa rozni sie miedzy innymi tym, ze jest PnP, duuzo
mniejszy, z tylu ma tylko 2 "dziurki" zamiast 4. No i dla mnie jest 100
razy lepszy od poprzedniego. Teraz moge z czystym sercem polecac te
konkretne mdele. do poprzednich nigdy!

Michał Macierzyński