Re: Zoltrix 33,6 VSP i karte dzwiekowa

Autor: Piotr Domagalski (fraq_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 13:19:36 MET DST

Michał. Macierzyński_at_polonez.man.lodz.pl napisał(a) w artykule
<3.0.1.32.19970826233643.0071116c_at_mail.masters.com.pl>...

> Mnie na starym modemie dzialalo, ale za to jakosc odtwarzanych plyt CD byla
> taka, jakby jechac grabkami po asfalcie. Odlaczylem od razu! Natomiast w
> tym jakims nowszym modelu Sierra PnP Kabelek jest nie w srodku komputera,
> ale na zewnatrz i z jednej jest napisane :
> to sound card-line in a na drugim koncu kabla to modem speaker out.
> Czyli CD dalej jest przy karcie dzwiekowej!
> Zadziwiajace dziala! (jesli Wam chodzi o odzywanie sie wykrecania numeru w
> glosnikach:)))
> Model Sierra Zoltrixa rozni sie miedzy innymi tym, ze jest PnP, duuzo
> [...]

Ja też nie narzekam(mam Zoltrix 33,6 (Sierra) PnP VSP).
Ale co tu zrobić, żeby do używania Speakerphone nie trzeba było
używać osobnego mikrofonu i głoœników podłaczonych do modemu???
Bo tak to mi sie nie chce przelaczać wszyskich kabli z karty na modem i
z powrotem...Na karcie zadnego wejscia wyjscia i jumperów nie widzialel.
(oprocz jumperow do ustawienia porot,irq itd., a i tak wszystkie mam wyl.
bo mam ustawione na PnP)

--
Piotr Domagalski
fraq_at_friko.onet.pl