Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 07:04:14 MET DST

Jacek Piskozub wrote in article <340154FC.B92304EC_at_iopan.gda.pl>...

>Udałem się na stronę www.dell.com, wybrałem jeden z komputerów (166MMX,
32MB
>RAM, 3,2GB HDD, 13,7 inch viewable image size monitor - to pewnie 15 cali
wg.
>nowych pro-konsumenckich oznaczeń amerykańskich, 12x CD-ROM, Vibra 16c
sound
>card, US Robotics x2 33.6/56K plus oprogramowanie: Win95 i jakiś
Entertaiment
>ack). Cena $1853 (bez podatku stanowego)
>
>Wziąłem cennik jednej z lokalnych firm sprzedających części (nie
najtańszej,
>miałem go po prostu pod ręką), w dodatku sprzed obniżek procesorów.
Dodałem
> [...]
>dolarów tańszy (z podatkiem stanowym to może być nawet 200USD). Licencji
na
>oprogramowanie nie potrzebuję (mam), zresztą Win95 w wersji amerykańskiej
>potrzebny mi jak umarłemu kadzidło; na miescu mam gwarancję na wszystko -
>wymiana wadliwej części praktycznie na miejscu, sam mogę wybrać np. płytę
>główną, co uważam za bardzo ważne (u Della nie pisze nigdzie co za płytę
tam
>wstawiają - za to pewnie w strojach astronautów).
>
>Krótki wniosek: przywozić (jeszcze płacąc za nadbagaż) komputera Della do

Masz racje, tu chodzilo o prownanie Dell z IBM Aptiva. Dodaj ze tez $200
roznicy zawiera tech support no i licencje na MS Office. O ile rozumiem ze w
wersji am.can ci sie nie przyda to wartosc licencji jest cos $400.
Ciagle skladak z tech support, gwarancja i prosto z pudelka od
pierwszorzednego producenta wychodzi taniej od skladaka zrobionego w wolnej
chwili w domu.
Zgodzisz sie?

Co do cen komputerow to sa one w Polsce wyzsze generalnie niz w USA.

slawek
pisz pod: nyce_guy_at_irc.pl

           Sluchaj polskiego radia poprzez Internet!
   Zobacz sam: http://www.superlink.net/~sduchnow