Re: Jak nie pisac programow, bylo Re: Poszukuje oprogramowania dla firmy.

Autor: Slawomir Kotulski (kot_at_iung.pulawy.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 13:31:55 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<33fa8ee9.1170734_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
> On 20 Aug 1997 04:58:50 GMT, "Slawomir Kotulski" <kot_at_iung.pulawy.pl>

> I ty sie pytasz dlaczego transakcyjny Clarion jest zly?
> A skad tam przymiotnik "transakcyjny"? :-)

Gdzies czytalem, ze posiada wbudawane mechanizmy transakcji. Moze sie
pomylilem. :-)

> Odwrotnie: problem tych awarii latwo rozwiazuje sie w praktyce przez
> postawienie UPS'a. :-).

Masz racje. Napisalem w/w zdanie patrzac od strony osoby serwisujacej
systemy oparte o Clariona i zwiazanych z tym ilosci interwencji. :-)

--
Slawomir Kotulski
e-mail : kot_at_iung.pulawy.pl