Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 10:05:13 MET DST

Grzegorz Bialas wrote in article <5tmqgd$nnh_at_info.nask.pl>...

>Dokladnie... To to jest wada KAZDEGO providera... ;-(

O tak i jak kazdy z was beidzie mial te 4MB/s i bedzie was z 15 tysicey to
sie ten caly
 system juz nie podniesie jak zaczeniece sciagac nowa gold netscape.

To sa bjaki sa systemy testowane na caly swiecei w tym i w usa ale zadnych
cudow nie ma.
Dis juz nawet nie predkosc przylacza jest problemem ale zageszczenie na
sieci.
A szybsze przylacza to wiecej zageszczenia.....