Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 19:30:26 MET DST

Rafal Stefanowski wrote in article <01bcaf19$d4e80570$62a703cf_at_alrvq>...

>Edek,
>
>Zauwazylem tu pewna aluzje do mnie wiec chcialem cos wytlumaczyc.
>
>Dlatego uwazam, ze to wkurzajace, bo sam mieszkam w Polsce na stale -
>studiuje (pozdrowienia dla p. Jaroslawa Lisa). Tu tylko pracuje dla pewnej
>firmy komputerowej i dlatego tak mnie to dobija, ze na kazdym kroku widze
>przepasc.
>A co do stereotypu Polaka - to nie masz racji. Wielu emigrantow - to
>rzeczywiscie wstyd, ale jestesmy juz postrzegani jako dobrzy fachowcy (np.
>jako programisci) I swoja droga mam nadzieje, ze nasze uczelnie przyczynia
> [...]

Ja w odroznieniu od ciebie nie mieszkam na stale w Polsce i o ile chcialbym
aby bylo tak jak piszesz to ty dobrze wiesz jaki procent Polakow ktory
przyjezdza do USA nielegalnie do pracy to programisci. Dobrze wiesz jaki
procent tych ludzi mowi po angielsku, dobrze wiesz jaki procent sie
zwyczajowo codziennie upija i dobrze wiesz jak wyglada Greenpoint. Prawda?

Bo przeciez nie chodzi John Kowalski albo Novak ktory wie ze jego dziadek
byl gdzies z Polski.
Stereotypy dotycza tylko imigrantow i jak dalekie sa od prawdy?

Ale to nie na ta liste.

slawek
pisz: nyce_guy_at_irc.pl

  Sluchaj radia po polsku w dowolnym punkcie globu!
   Zobacz jak: http://www.superlink.net/~sduchnow