Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Rafal Stefanowski (rafal_at_mktaccess.com)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 18:38:02 MET DST

Edek,

Zauwazylem tu pewna aluzje do mnie wiec chcialem cos wytlumaczyc.

Dlatego uwazam, ze to wkurzajace, bo sam mieszkam w Polsce na stale -
studiuje (pozdrowienia dla p. Jaroslawa Lisa). Tu tylko pracuje dla pewnej
firmy komputerowej i dlatego tak mnie to dobija, ze na kazdym kroku widze
przepasc.
A co do stereotypu Polaka - to nie masz racji. Wielu emigrantow - to
rzeczywiscie wstyd, ale jestesmy juz postrzegani jako dobrzy fachowcy (np.
jako programisci) I swoja droga mam nadzieje, ze nasze uczelnie przyczynia
sie do tego jeszcze w wiekszym stopniu. A kielbase i kapuste - to nikt do
stanow nie wiezie. Jak ktos koniecznie chce je kupic to idzie do polskiego
sklepu i tyle. I z angielskim juz tez nie mamy problemow. Nie wiem kiedy Ty
ostatni raz byles za oceanem.....

Pozdrawiam

--
Rafal Stefanowski