Re: CD-R czy warto ???

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 19:07:02 MET DST

Gwidon S. Naskrent wrote:

> On 22 Aug 1997, Piotr Rosiak wrote:
>
> #>Mam zamiar w najblizszym czasie kupic nagrywarke.
> #>Moze ktos z posiadaczy tego "wspanialego" urzadzenia podzielilby sie
> opinia
> #>czy ten interes jest jeszcze oplacalny ???
>
> Jezeli jestes amatorem gieldy, to owszem.
> W przeciwnym razie - kup lepiej nowego twardziela.

Są jeszcze inne zastosowania CDR, np. archiwizacja danych.

> #>Mam jeszcze jedno pytanie: czy CD-R "ruszy" na 486DX4-100, 16MB RAM
> #>Seagate 2.1 GB ???
>
> A co ma do tego reszta sprzetu?

Dużo. CDR-y, szczególnie te szybkie (4x) potrzebują szerokiego, i co
najważniejsze, NIEPRZERWANEGO strumienia danych, w innym przypadku
(szczególnie bez multisession) wypalana płytka pójdzie do kosza.

Szybki Seagate powinien dać sobie radę.

Pozdrawiam,

--
Robert Slaski