Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Sebastian G. (sebgrygl_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 18:46:01 MET DST

Its really funny...but no, if it deal with me :-)
Wanna mail me???:
email: sebgrygl_at_venus.ci.uw.edu.pl
Home page------> http://venus.ci.uw.edu.pl/users/sebgrygl
IRC.PL => (__)] #piwo

On Wed, 20 Aug 1997, Rafal Stefanowski wrote:

> Zasilki zaleza od wielu czynnikow ale dla przyklady moge powiedziec, ze
> znam goscia co dostaje 380$ tygodniowo
> Nic dodac, nic ujac
> --
>
> Rafal Stefanowski
> Hackettstown, New Jersey, USA.
> rafal_at_mktaccess.com
>
> Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
> <33fa04eb.793802_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
> abonament+odplatne

Szacowni listowicze
Dziwi mnie taka dyskusja na temat ekonomicznych roznic miedzy dwoma
naszymi krajami.Przeciez wiadomo ze wlasciwie nie ma zadnej skali
porownawczej:
-Jesli chodzi o stan telefonii - w Polsce nie ma tylu koncernow
telefonicznych ktore walczyly by z zaciekloscia o klienta i tak jak w
Stanach przy zalozeniu telefonu dawaly by odrazu czek na 50 $
U nas jest jak napisano w Wotputerze dyskretny urok monopolu TP SA
podwyza dwanascie razy oplate za korzystanie z Internetu dla uzytkownikow
Komertelu i wlasciwie nie ma slow ktore by to mogly opisac....
Standard zycia tez jest w Stanach inny i nie dziwie sie ze Ci listowicze
ktorzy pisza jak im jest dobrze w USA chca nas w Polsce wkurzyc.
Moze w Polsce byloby lepiej gdybyscie nie wyjechali do Stanow i siedzieli
tutaj budujac Polske od podstaw?????
Zabrzmialo to troche cynicznie ale taka jest prawda..Wielu z Was napewno
zazdrosci nawet Indianom w rezerwatach ktorzy z powodu dawnych
historycznych zaszlosci otrzymuja retne dozywotnio w wysokosci 7800$ mies.
i zwolnienie z podatkow do konca zycia dlatego wielu z nich zaklada kasyna
by pomnozyc i tak juz ogromne pieniadze ktore otrzymuja.
A nie musze Wam mowic jaki jest stereotyp Polaka w Stanach na lotnisku
jakis celnik Murzyn pytal mnie sie lamana polszczyzna czy nie wwoze
kapusty i kielbasy a jak uslyszal ze mowie po angielsku powiedzial ze
musze byc chyba kims waznym u siebie moze nawet dyplomata....
Taka jest prawda wiec ja wole siedziec w swoim kraju i placic nawet TP SA
za impulsy wiedzac ze nikt patrzac na moj paszport nie uzna mnie za
czlowieka z Europejskiego buszu
Z powazaniem

                                                    EDEK