Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 12:43:19 MET DST

Podobno Aster City w Warszawie będzie zakładać internet.
Po tej wiadomosci postanowilem zadzwonić do obsługi klienta
PTK Ryntronik w Katowicach .
W informacji panika babka mówi że i-net bedzie ale nie wie nic wiecej
(koszty termin itp.) odsyla mnie na "gore". Odbiera jakis gosciu który
podobno ma wiedziec wiecej. On chyba nawet nie wiedzial co to jest
internet (odsyla mnie do obslugi klienta :(((( ).
Jezeli ktos ma jakies informacje na temat <subj.> niech da znac na
grupę

Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com