Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: Michał Witkowski (michalw_at_itnet.com.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 19:03:36 MET DST

"Kornel Zielinski" <corelek_at_free.polbox.pl> napisał(a):

>Podobno Aster City w Warszawie będzie zakładać internet.
>Po tej wiadomosci postanowilem zadzwonić do obsługi klienta
>PTK Ryntronik w Katowicach .

>Jezeli ktos ma jakies informacje na temat <subj.> niech da znac na
>grupę

PTK musi w koncu zrobic inet lub tv interaktywna, bo sprzedali
obligacje w USA za 100 mln$ i na cos musza je wydac. Nie wiem czy
zostalo jeszcze duzo do oakblowania, ale raczej nie w duzych miastach,
wiec powinni zaczac rozszerzac zakres uslug. I to szybko, bo za pare
lat beda musieli wykupic te obligacje.

Pozdrawiam,

--
Michał Witkowski