Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Rafal Stefanowski (rafal_at_mktaccess.com)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 18:24:21 MET DST

A dlaczego na jedzenie wydam w stanach o polowe mniej niz w Polsce?
Dlaczego 12 jajek kosztuje 0.99 ?? :)
Dlaczego czesci komputerowe sa tu tansze? (32MB DIMM 6ns - 105$)?
Dlaczego ubrania sa takie tanie?
A dlaczego benzyna - prawie, ze za darmo?
Pozdrawiam

--
Rafal Stefanowski
Hackettstown, New Jersey, USA.