szlif czy nie szlif ?

Autor: PIEKARA (piekara_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 18:22:10 MET DST

otoz kupilem komputer w nastepujacej konfiguracji (no, nie calej):
- plyta FIC 2005
- procek iP166 ??????

i mam takie problemy:

1. moj procek nie da sie podkrecic na wiecej np. 2,5x75 lub 3x66 - nie
startuje lub
   sie wiesza
2. na poczatku gdy go kupilem (jakies 2 miechy temu) wszystko bylo ok
    tzn. winda95 instalowal sie bez problemu (nt 4.0 nie instaluje bo mam
drukarke
    lexmark1020 i nie ma do niej driverow nawet na www.lexmark.com - ponoc
nie
    chodzi pod entkiem - a moze komus chodzi ?)
3. jakies 10 dni temu podczas reinstalowania windy95 po restarcie i
aktualizacji
   plikow system sie wieszal
3. przekrecilem procka na 2x75 i problem zniknal (nawet chodzi szybciej niz
2,5x66)

dodam ze nt 4.0 chodzi bez problemow, gry tez ok. w czasie pracy zarowno
pod nt jak i g95 wszystko gralo - tylko nie instaluje sie juz g95 i procek
nie daje sie podkrecic

procek wyglada ok napis, jest grawerowany, na spodzie napis tez wydaje
sie oryginalny

procek nie grzeje sie prawie wcale, ma duzy cooler

w zwiazku z tym pytanie - czy jestem posiadaczem szlifa ? i ew. jak to
sprawdzic
- wszystkie dostepne mi testy pokazuja bzdury - jak ustawie na 150 to
wykrywa P150, a jak na 166 to P166

sorry ze sie tak rozpisalem, ale problem opisalem dokladnie

--
pzdr
piekara_at_priv.onet.pl