Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 22:59:50 MET DST

On 21 Aug 1997 16:24:21 GMT, "Rafal Stefanowski" <rafal_at_mktaccess.com>
wrote:

>A dlaczego na jedzenie wydam w stanach o polowe mniej niz w Polsce?
>Dlaczego 12 jajek kosztuje 0.99 ?? :)

Bo nie macie PSL-u :)

>Dlaczego czesci komputerowe sa tu tansze? (32MB DIMM 6ns - 105$)?

Bo nie macie SLD :).

>Dlaczego ubrania sa takie tanie?

Nie wiem czy wiesz, ale amerykanskie firmy produkuja specjalne ubranie na
Europe. Drozsze i z lepszych materialow. (Prywaciarz sprzedajacy import z
USA czesto ma nieszczescie zostac nazwany oszustem, bo niby sprzedaje
podrobki :))) ).

PS. To nie moj wymysl, tak twierdzi 'generalny' Levi's-a na Polske.

>A dlaczego benzyna - prawie, ze za darmo?

A komu w Europie by sie chcialo Kuwejt wyzwalac :).

PS. Moze przeniesmy ten watek na pl.misc.samochody (zainteresowani wiedza o
co chodzi :) ) - tutaj nawet w wakacje ludzie chca gadac o sieciach i
pecetach ;))).